Jacek360
Administrator
Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chodzież Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:05, 14 Mar 2009 Temat postu: Regulamin |
|
|
1. Forum służy do wymiany poglądów pomiędzy Użytkownikami Forum na różne tematy, w przeznaczonych do tego działach.
2. Użytkownicy proszeni są o pisanie na temat, w odpowiednich działach. Jeśli interesujący Cię temat nie istnieje - stwórz go.
3. Zakazuje się pisania posta pod postem - proszę używać opcji "edytuj".
4. Niemile widziane jest pisanie PoKeMoNaMi czy inną nofomoffom, używanie niezgodnej z zasadami polskiej gramatyki dużej ilości znaków interpunkcyjnych czy nadużywanie wielkich liter.
Wiadomości na forum i komentarze powinny być napisane zgodnie z zasadami gramatyki, ortografii i interpunkcji języka polskiego; polskie znaki diakrytyczne nie są wymagane, acz zalecane.
5. Jeśli wyłapiesz u kogoś błąd ortograficzny lub gramatyczny - dobre wychowanie podpowiada, by nie poprawiać go publicznie tylko przy pomocy PW.
6. Edycja postów grozi ostrzeżeniem lub banem.
Karalne jest:
- usunięcie z wątku treści, które powodują jego zniszczenie (kluczowej treści, zdjęć na temat których toczy się dyskusja itp...);
- usunięcie pierwszego posta;
- usunięcie wszystkich wypowiedzi w wątku (wielokrotne usunięcie treści);
7. Zabronione jest obrażanie innych Użytkowników, Osób bądź Instytucji, oraz używanie wyrazów uznawanych powszechnie za wulgarne, pogardliwe bądź obraźliwe - także w formie wygwiazdkowanej czy wykropkowanej;
szerzenie treści propagujących postępowanie niezgodne z polskim i międzynarodowym prawem (w jakiekolwiek formie), nienawiść rasową, wulgarnych, obscenicznych, oszczerczych, jak również obrażanie uczuć religijnych różnych grup wyznaniowych.
8. Zabrania się umieszczania zdjęć lub materiałów o charakterze pornograficznym czy rażącym dobry smak.
9. Wszelkie treści reklamowe - bądź tekstowe, bądź graficzne - są zabronione.
Dotyczy to również reklamowania innych for- w podpisach, cboxie i postach (wyjątkiem jest wątek "Na jakich innych forach bywacie?" oraz wątki w dziale Entertainment
10. Zabrania się zamieszczania ofert związanych z poszukiwaniem i oferowaniem nielegalnego oprogramowania i przetworzonych elektronicznie treści, które chroni prawo autorskie. Zakazuje się także informowania o miejscu składowania tychże.
11.Zabrania się celowego wywoływania sporów.
12. Nad porządkiem i prawidłowym działaniem Forum czuwają Administratorzy i Moderatorzy. W przypadku kontrowersyjnych sytuacji decyzja Administratorów i Moderatorów jest wiążąca.
13. Zawartość każdego postu, jest wyrażeniem poglądów i opinii Autora, a nie osób odpowiedzialnych za funkcjonowanie forum.
14. Decyzje na Forum podejmowane są przez Administrację.
15. Administracja ma prawo dokonywać zmian na Forum, a także ingerować w posty Użytkowników, które w jakiś sposób łamią Regulamin. Autor posta zostanie poinformowany o owym działaniu przez PW.
16. Za złamanie któregoś punktu regulaminu Administracja może udzielić Użytkownikowi Ostrzeżenia.
Ostrzeżenie nie jest metodą nacisku, a jedynie informacją o błędnym, w rozumieniu administracji, postępowaniu na forum.
17. W wypadku notorycznego łamania regulaminu Administracja może podjąć decyzję o banicji Użytkownika.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jacek360 dnia Sob 22:17, 14 Mar 2009, w całości zmieniany 5 razy
|
|